loading...

وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود

بازدید : 61
مقاله-ترجمه-شده-مدل-تخصیص-برنامه-ریزی-آرمانی-برای-مربیان-دانشگاه
مقاله ترجمه شده مدل تخصیص برنامه ریزی آرمانی برای مربیان دانشگاه
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx + pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 563 کیلوبایت
قیمت: 17000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدل تخصیص برنامه ریزی آرمانی - مورد مطالعه مربیان آموزشی برای تدریس در دانشگاه، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2015.

برنامه ریزی آرمانی و عدد صحیح مختلط در این مدل برای تخصیص مربیان دکترا و فوق لیسانس به شغل های تدریس و اداری در دانشگاه بررسی و بهینه سازی شده است.

عنوان اصلی مقاله:
On teaching assistant-task assignment problem: A case study
سال چاپ:  2015
محل چاپ:
Computers & Industrial Engineering 79 (2015) 18–26

بخشی از متن ترجمه:
در این مقاله،ما به یک مدل برنامه نویسی آرمانی (GP) برای مشکل تخصیص دستیاران آموزشی(مربی) دردانشگاه بوغازچی ترکیه (Bogazici University) میپردازیم. این مدل ریاضی که ما ارائه میدهیم را می‌توان به آسانی  برای هر دانشگاه با  تغییرات کوچکی در ساختار استفاده کرد که به طور مشابه در بیشتر دانشگاه‌ ها تعمیم داده می شود.

نکته:
ترجمه مقاله بصورت خلاصه شده و شامل ترجمه بخش های اصلی مقاله می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آریان پنجشنبه 24 مرداد 1398 زمان : 23:07 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
فــــرافایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است. .................................................................. همگی ما، در دوران دانشجویی و تحصیل، ساعت های زیادی صرف تهیه و نگارش مطالب درسی کرده ایم. مطالبی نظیر تهیه مقالات دانشجویی، ارائه های کلاسی، تدوین پروپوزال، ترجمه مقالات انگلیسی، تهیه پرسشنامه های مرتبط با کارهای تحقیقاتی، تهیه و تدوین گزارش کارآموزی، تهیه و تدوین پروپوزال، و .... این فایلهای باارزش، پس از گذراندن دروس مربوطه و کسب نمره نهایی، در کامپیوترهای اغلب ما بلااستفاده باقی مانده اند. با اشتراک گذاری این فایل ها جهت استفاده سایرین، علاوه بر کسب درآمد، می توانید در جهت کمک به سایر محققان و دانشجویان و بسط و گسترش دانش موجود گام بردارید. همچنین فرافایل این امکان را به کاربران خود می دهد که در جهت افزایش ارزش معنوی کارشان، فایلهایشان را بصورت رایگان نیز با دیگران به اشتراک بگذارند.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد