loading...

وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود

بازدید : 1213
کتاب-paragraph-development
کتاب Paragraph Development
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 188
حجم فایل: 36441 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

توضیحات:
کتاب Paragraph Development، در قالب فایل pdf.

این کتاب یکی از کتابهای معروف رایتینگ و تقویت مهارت نوشتاری می باشد که دانشجویان دانشگاههای پیام نور، آزاد و غیره در گرایش های مختلف زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ملزم به گذراندن این کتاب به ارزش دو واحد هستند. دانشجویان در این کتاب قالب پارگراف را از اساس و پایه یاد می گیرند. این کتاب برای افرادی که قصد شرکت در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی از قبیل آیلتس و تافل را دارند نیز مناسب است.

ویرایش دوم این کتاب با کیفیت بسیار بالا حجم فایل مناسب و قیمت بسیار کم می توانید از سایت ما خریداری کنید و دانلود نمایید.

فایل نمونه بخشی از کتاب در کانال تلگرام ما به آدرس ذیل موجود می باشد.

pdfExcerpt@

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آریان جمعه 30 خرداد 1399 زمان : 22:56 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
فــــرافایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است. .................................................................. همگی ما، در دوران دانشجویی و تحصیل، ساعت های زیادی صرف تهیه و نگارش مطالب درسی کرده ایم. مطالبی نظیر تهیه مقالات دانشجویی، ارائه های کلاسی، تدوین پروپوزال، ترجمه مقالات انگلیسی، تهیه پرسشنامه های مرتبط با کارهای تحقیقاتی، تهیه و تدوین گزارش کارآموزی، تهیه و تدوین پروپوزال، و .... این فایلهای باارزش، پس از گذراندن دروس مربوطه و کسب نمره نهایی، در کامپیوترهای اغلب ما بلااستفاده باقی مانده اند. با اشتراک گذاری این فایل ها جهت استفاده سایرین، علاوه بر کسب درآمد، می توانید در جهت کمک به سایر محققان و دانشجویان و بسط و گسترش دانش موجود گام بردارید. همچنین فرافایل این امکان را به کاربران خود می دهد که در جهت افزایش ارزش معنوی کارشان، فایلهایشان را بصورت رایگان نیز با دیگران به اشتراک بگذارند.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد