loading...

وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود

بازدید : 30
قالب-(تم)-پاورپوینت-اختصاصی-دانشگاه-بوعلی-سینا-همدان
قالب (تم) پاورپوینت اختصاصی دانشگاه بوعلی سینا همدان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 732 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

یکی از نکات مهم در ارایه مطالب به خصوص در حوزه آکادمیک و دانشگاهی، زیبایی و وجاهت فایل پاورپوینت آماده شده برای ارایه (مثلا در دفاع از پایان نامه) است که عموما در فضای دانشگاهی ایران کمتر به آن توجه می شود. فایل پاورپوینت شما باید در کنار زیبایی بصری از شخصیت و سنگینی لازم برخوردار بوده و ضمن داشتن المان هایی از دانشگاه محل تحصیل متناسب با تاریخچه و برند دانشگاه نیز باشد.
با توجه به تحصیل خودم در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران این قالب که مورد استقبال اغلب اساتیدم در آن دانشگاه نیز واقع شده بود، با مناسب سازی برای دانشگاه بوعلی سینا همدان به حضورتان تقدیم می گردد.
امید که ارایه موفقی داشته باشید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آریان دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 زمان : 23:07 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
فــــرافایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است. .................................................................. همگی ما، در دوران دانشجویی و تحصیل، ساعت های زیادی صرف تهیه و نگارش مطالب درسی کرده ایم. مطالبی نظیر تهیه مقالات دانشجویی، ارائه های کلاسی، تدوین پروپوزال، ترجمه مقالات انگلیسی، تهیه پرسشنامه های مرتبط با کارهای تحقیقاتی، تهیه و تدوین گزارش کارآموزی، تهیه و تدوین پروپوزال، و .... این فایلهای باارزش، پس از گذراندن دروس مربوطه و کسب نمره نهایی، در کامپیوترهای اغلب ما بلااستفاده باقی مانده اند. با اشتراک گذاری این فایل ها جهت استفاده سایرین، علاوه بر کسب درآمد، می توانید در جهت کمک به سایر محققان و دانشجویان و بسط و گسترش دانش موجود گام بردارید. همچنین فرافایل این امکان را به کاربران خود می دهد که در جهت افزایش ارزش معنوی کارشان، فایلهایشان را بصورت رایگان نیز با دیگران به اشتراک بگذارند.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد