loading...

وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود

بازدید : 55
پاورپوینت-(اسلاید)-انواع-جوش-و-معایب-جوشکاری
پاورپوینت (اسلاید) انواع جوش و معایب جوشکاری
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 25179 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع انواع جوش و معایب جوشکاری، در حجم 65 اسلاید، همراه با تصاویرو توضیحات کامل. 


این فایل کار دانشجویی خودم هست که نمره 20 را دریافت کردم و بهترین فرصت برای یاد گیری کامل درس جوشکاری و شناخت انواع جوش به صورت تصویری به همراه مسکن های متفاوت که 
بسیار مفید برای مهندسان اجرا و دانشجویان عزیز است.


بخشی از متن:
جوشهای مردود را می توان تعمیر نمود و یا تمام آن را برداشته و مجددا" بطور کامل جوش شود. معیار پذیرش جوش تعمیر شده مطابق جوشهای اصلی بوده و با همان روش  باید مورد آزمایش  قرار گیرد روشهای تعمیر عیوب بقرار زیر است : 
جهت تعمیر روی هم افتادگی و تحدب بیش از حد، جوش اضافی باید به روش مناسبی برداشته شود معمولا" سنگ زده میشود.
تعقر بیش از حد، حوضچه چاله جوش ، کمبود در اندازه جوش و بریدگی کنار جوش را باید با جوشکاری تکمیلی کمبود ضخامت را جبران نمود.
ذوب ناقص، تخلخل بیش از حد و حبس سرباره را باید در قسمتهای مشکوک با سنگ برداشته و مجدد جوش داد.
ترک در جوش یا فلز پایه : در این حالت عمق نفوذ ترک را باید به کمک آزمایش های مناسب (UT) تعیین نمود و تاmm 50  از دو طرف ترک برداشته شده و مجددا" با الکترودهای کم هیدروﮊن جوشکاری شود.
لکه قوس باید با سنگ فرز برداشته شود.
سوراخهای اضافی را باید با جوش پر کرد و پس از جوش با تست های غیر مخرب کنترل نمود.
پشت بند جوشهای شیاری اگر سازه تحت بار استاتیک باشدلزومی به برداشتن آن نیست ولی اگر تحت بار دینامیک باشدباید پشت بند را برداشت.
قسمت های انتهای جوش : در انتهای کار بهتر است با یک قطعه ورق اضافی جوش را روی آن خاتمه داد و پس از اتمام جوشکاری اگر سازه تحت بار استاتیک باشد نیازی به حذف آن نیست ولی اگر تحت بار دینامیک باشد باید قطعه اضافی را حذف کرده و لبه اضافه جوش سنگ زده شود بطوریکه هم سطح قطعه شود ...

فهرست مطالب:
1- جوش شیاری ( Groove Weld) 
2- جوش گوشه (Fillet Weld)
3- جوش کام (Plug Weld) 
4- جوش انگشتانه (Slot weld)
5- بریدگی جوش
6- چاله جوش
7- تصاویر معیوب مسکن

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آریان پنجشنبه 15 اسفند 1398 زمان : 22:12 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
فــــرافایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است. .................................................................. همگی ما، در دوران دانشجویی و تحصیل، ساعت های زیادی صرف تهیه و نگارش مطالب درسی کرده ایم. مطالبی نظیر تهیه مقالات دانشجویی، ارائه های کلاسی، تدوین پروپوزال، ترجمه مقالات انگلیسی، تهیه پرسشنامه های مرتبط با کارهای تحقیقاتی، تهیه و تدوین گزارش کارآموزی، تهیه و تدوین پروپوزال، و .... این فایلهای باارزش، پس از گذراندن دروس مربوطه و کسب نمره نهایی، در کامپیوترهای اغلب ما بلااستفاده باقی مانده اند. با اشتراک گذاری این فایل ها جهت استفاده سایرین، علاوه بر کسب درآمد، می توانید در جهت کمک به سایر محققان و دانشجویان و بسط و گسترش دانش موجود گام بردارید. همچنین فرافایل این امکان را به کاربران خود می دهد که در جهت افزایش ارزش معنوی کارشان، فایلهایشان را بصورت رایگان نیز با دیگران به اشتراک بگذارند.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد