loading...

وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود

بازدید : 33
تاثیر-هوش-تجاری-برکیفیت-تصمیم-گیری-با-مدل-میانجی
تاثیر هوش تجاری برکیفیت تصمیم گیری با مدل میانجی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx + pdf
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 1110 کیلوبایت
قیمت: 18000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت
ارائه مقاله انگلیسی با عنوان تاثیر هوش تجاری برکیفیت تصمیم گیری با مدل میانجی (2015)، در حجم 14 اسلاید به زبان فارسی، همراه با فایل pdf مقاله اصلی زبان انگلیسی.

عنوان مقاله اصلی:

The impact of Business Intelligence on the quality of decision making – a mediation model
سال چاپ: 2015
منبع:
Procedia Computer Science 64 ( 2015 ) 1163 – 1171

این تحقیق در دانشگاه علم و صنعت سیدنی استرالیا انجام شده است. فرضیه هایی برای تاثیر هوش تجاری برکیفیت تصمیم گیری مطرح شده و معناداری آنها محاسبه شده است

بخشی از متن:
این مقاله به بررسی اثرات مستقیم و غیرمستقیم مدیریت هوش کسب وکار درکیفیت تصمیم گیری های مدیریتی با استفاده از تجزیه و تحلیل از پاسخ های  نظر سنجی از مدیران ارشد  IT در استرالیا انجام شده است.
هوش کسب وکار یکی از اولویت های فناوری اطلاعات محسوب می گردد که در شرایط بازار اقتصادی نرم افزار به تجزیه تحلیل های کسب وکار و مدیریت داده های بزرگ (Big Data) مربوط می شود.
در زمان معاصر از جهت مدیریت و تجمیع داده ها به سیستم پشتیبانی تصمیم گیری  (DSS) مشابه می باشند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

آریان چهارشنبه 06 شهریور 1398 زمان : 21:01 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
فــــرافایل صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است. .................................................................. همگی ما، در دوران دانشجویی و تحصیل، ساعت های زیادی صرف تهیه و نگارش مطالب درسی کرده ایم. مطالبی نظیر تهیه مقالات دانشجویی، ارائه های کلاسی، تدوین پروپوزال، ترجمه مقالات انگلیسی، تهیه پرسشنامه های مرتبط با کارهای تحقیقاتی، تهیه و تدوین گزارش کارآموزی، تهیه و تدوین پروپوزال، و .... این فایلهای باارزش، پس از گذراندن دروس مربوطه و کسب نمره نهایی، در کامپیوترهای اغلب ما بلااستفاده باقی مانده اند. با اشتراک گذاری این فایل ها جهت استفاده سایرین، علاوه بر کسب درآمد، می توانید در جهت کمک به سایر محققان و دانشجویان و بسط و گسترش دانش موجود گام بردارید. همچنین فرافایل این امکان را به کاربران خود می دهد که در جهت افزایش ارزش معنوی کارشان، فایلهایشان را بصورت رایگان نیز با دیگران به اشتراک بگذارند.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد